سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد. شرکت سام ست ، با دارابودن پرسنل مجرب و کارآزموده ، تیم متخصص طراحی صنعتی و برخورداری از تجهیزات مدرن ، تلاش دارد تا محصولات مناسب با سبک زندگی مشتریان محترم خود را تولید و عرضه نماید.

  • ۰
  • ۰

در آشپزخانه ها انواع مختلفی از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند . بعضی از این مواد غذایی به علت شرایطی که دارند، سریع تر فاسد می شوند و باید در یخچال یا فریزر نگهداری گردند . نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزر سبب شده است که خرید محصولات غذایی به مقدار بیش تر از مصرف صورت گیرد . برخی از مواد غذایی مانند برنج، حبوبات، غلات و ... برای نگهداری نیازی به یخچال و فریزر ندارند و به صورت طولانی مدت می توانند در فضایی استاندارد دوام بیاورند .

اگر غذا و موادی که باید زودتر مصرف شوند مانند میوه‌جات و سبزی را می‌خواهید در بیرون از یخچال نگه‌ دارید، تنها راهکاری که برای طولانی ‌مدت وجود دارد، خشک کردن و رطوبت‌ گیری آن است .

می‌توانید با دستگاه‌های خشک‌ کن یا به صورت معمولی آن‌ها را در سایه خشک ‌کنید و برای مدتی طولانی در کابینت‌های خود نگه ‌دارید . در این صورت مواد مغذی موجود در آن‌ها نیز حفظ می‌شود و به عنوان یک تنقلات خوشمزه هم می‌توانید از میوه‌های خشک در فصل‌های دیگر نیز استفاده کنید .

حبوبات، غلات، داروهای گیاهی، تنقلات و … همگی در بیرون از یخچال نگهداری می‌شوند؛ اما این مواد نیز اگر در شرایط مناسب قرار نگیرند، ممکن است آسیب ببینند . به عنوان مثال حشرات مختلفی به این مواد حمله می‌کنند یا ممکن است کپک بزنند . پس باید شرایط نگهداری مواد غذایی را هم در نظر داشته باشید .

معمولاً یک یا چند قفسه از کابینت‌هایتان را به مواد غذایی اولیه و تنقلات اختصاص دهید . اکثراوقات موادی مانند حبوبات، برنج و غلات در ظروف پلاستیکی نگهداری مواد غذایی ریخته می‌شوند . این ظروف درب دار باعث می‌شوند تا مواد غذایی در معرض گردش هوا و رطوبت زیادی نباشند . همچنین اگر حشرات در کابینت‌هایتان وارد شوند، مواد غذایی از آن‌ها در امان می‌مانند .

لوازم آشپزخانه سام ست

 

 

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • samset samset

لوازم آشپزخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی