سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد. شرکت سام ست ، با دارابودن پرسنل مجرب و کارآزموده ، تیم متخصص طراحی صنعتی و برخورداری از تجهیزات مدرن ، تلاش دارد تا محصولات مناسب با سبک زندگی مشتریان محترم خود را تولید و عرضه نماید.

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ظروف درب دار از ظروفی هستند که در هر خانه ای نیاز می باشد و از پرکاربردترین ظروف به حساب می آیند . به وسیله این ظروف می توان مواد غذایی را مدت زمان طولانی نگهداری نمود و همچنین می توان غذا را به راحتی حمل نمود .

ظروف درب دار به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری غذاهای پخته شده می باشند . یکی از مهم ترین مزیت های این ظروف، مقاومت بالای آن ها در برابر گرما است . ظروف درب دار در اندازه و سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند . انواع ظروف درب دار :

- ظروف درب دار شیشه ای

- ظروف درب دار پلاستیکی

- ظروف درب دار چوبی

- ظروف درب دار فلزی

 ظروف درب دار سام ست

 

  • samset samset
  • ۰
  • ۰

در زمان قدیم حبوبات را در جای خشک و خنک در آشپزخانه نگهداری می کردند . اما امروزه حبوبات را در ظروف بسیار شیک نگهداری می کنند .

- ظروف شیشه ای : این ظروف یکی از بهترین ظروف برای نگهداری حبوبات هستند . زیرا هم زیبا و جادار بوده و هم از جنس قابل قبولی ساخته شده که شرایط نگه داری حبوبات را مساعد می‌‌کند .

- ظروف پلاستیکی : با توجه به کاربرد بسیار زیاد محصولات پلاستیکی و قیمت مناسب آن، حجم بسیاری از آشپزخانه را این ظروف به خود اختصاص داده‌اند .

- ظروف استیل : ظروف استیل با توجه به ویژگی هایی که دارند جایگاه خود را در آشپزخانه حفظ نموده اند . کیفیت حبوبات و عدم فاسد شدن آن‌ها در ظروف نگه داری استیل حتمی است .

و در آخر باید گفت که آشپزخانه‌ای که در آن ظرف نگهداری حبوبات، ادویه و همچنین ظروف برای نگهداری سایر مواد خوراکی به دقت انتخاب شده باشد مطبخ خانه‌ای دلچسب‌تر برای آشپزی را به ارمغان خواهد آورد .

 

                                      لوازم خانگی آشپزخانه سام ست

  • samset samset
  • ۰
  • ۰

شروع یک زندگی جدید، نیاز به وسایل جدید دارد و خرید بهترین وسایل آشپزخانه عروس و ست کردن وسایل با هم زمان زیادی می‌برد . برای تهیه جهیزیه، بیش ترین هزینه برای آشپزخانه صرف می‌ گردد .

برای وسایل آشپزخانه باید رنگی را انتخاب نمود که حس بهتری را در شما القا نماید . رنگ تأثیر بسیار زیادی بر روحیه انسان دارد و باید برای انتخاب رنگ لوازم خانه که دائم با آن‌ها در ارتباطیم، هوشمندانه‌تر عمل نماییم .

رنگ سفید یکی از پر کاربردترین رنگ هایی است که برای آشپزخانه و جهیزیه عروس استفاده می شود .

رنگ زرد نیز یکی دیگر از رنگ هایی است که برای وسایل آشپزخانه توصیه می شود زیرا این رنگ شادی آور است .

از نظر روانشناسی سبز لیمویی یا نخودی، مناسب استفاده در آشپزخانه نیست و سبز پررنگ یا چمنی را جایگزین آن نمایید، زیرا انرژی و احساس شادابی بیش تری به فرد می‌دهد .

همچنین توصیه می شود که ترکیب دو رنگ در آشپزخانه زیبایی بیش تری به آشپزخانه شما می دهد .

رنگ‌های تیره مانند مشکی، قهوه‌ای، یشمی و غیره بهتر است برای این محیط استفاده نشوند . استفاده از این رنگ‌ها، محیطی خشن در آشپزخانه ایجاد می‌ نماید و از نظر بهداشتی نیز مناسب نیستند .

 

ست لوازم آشپزخانه عروس سام ست

  • samset samset