سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد. شرکت سام ست ، با دارابودن پرسنل مجرب و کارآزموده ، تیم متخصص طراحی صنعتی و برخورداری از تجهیزات مدرن ، تلاش دارد تا محصولات مناسب با سبک زندگی مشتریان محترم خود را تولید و عرضه نماید.

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

- بهره‌گیری از ارتفاع و سایر فضاهایی که بی‌استفاده مانده نیز از دیگر ایده‌های کاربردی برای چیدمان آشپزخانه‌های کوچک است . فضای بین کابینتی ازجمله فضاهایی بوده که با کمی ‌ایده و ذهن خلاق، به یک مکان برای قرار دادن ظروف تبدیل می‌شود . برای مثال استفاده از استندهای دیواری رنگی و زیبا برای آویزان کردن ظروف زیبا و ظروفی که بسیار پراستفاده است، یک ایده کاربردی به‌حساب می‌آید .

- رعایت اصول و بهره‌گیری از نظم‌دهنده‌ها برای چیدمان ظروف آشپزخانه نیز راهکار دیگری برای چیدمان آشپزخانه کوچک ایرانی است . نظم‌دهنده‌های متنوعی برای چیدمان و مرتب گذاشتن وسایل در کابینت‌ها در بازار موجود باشد . پس از این محصولات باید برای فضاهای کوچک نهایت استفاده را ببرید .

- استفاده از گوشه آشپزخانه برای چیدمان آشپزخانه کوچک عروس نیز یکی از راهکارها برای فضاسازی آشپزخانه کوچک است . گوشه‌های آشپزخانه همیشه بلا استفاده بوده و با بهره‌گیری از میز و یا کنسول کوچک، از فضای آن بهره ببرید . درواقع در چیدمان وسایل آشپزخانه کوچک باید از هر نقطه و هر فضایی نهایت استفاده را برد .

- از انبار کردن و توده کردن وسایل روی‌ هم خودداری نمایید . زیرا آشپزخانه شلوغ، کوچک‌تر به نظر می‌رسد . اگر شما در فضاهای دیگر خانه مانند کمد دیواری و… فضای خالی دارید، پس مواد غذایی اضافه را درون سبدهای دربسته قرار داده و در کمد دیواری نگه‌داری کنید . از این‌ رو از فضای خالی به وجود آمده ناشی از برداشتن مواد غذایی اضافی، دیگر وسایل و ظروف خود را در آن مکان قرار دهید .

- بهره‌گیری از تقسیم‌کننده‌ ها، راهکاری برای چیدمان ظروف آشپزخانه است . در کشو و یا کابینتی که وسایل به‌ طور منظم چیده شده باشد، ظروف بیش تری جای می‌گیرد، اما در کابینت‌ های نامنظم و شلوغ، بی‌شک وسایل کمتری می‌توان قرار داد . پس به‌ طور اصولی و با کمک تقسیم‌کننده‌ ها، درون کابینت‌ ها را مرتب چیدمان کرده و از انبار کردن وسایل درون کابینت خودداری کنید .

ظروف آشپزخانه سام ست

  • samset samset
  • ۰
  • ۰

یکی از محبوب‌ترین و پرخاصیت‌ترین غذاهایی که در هر جای دنیا سرو می‌گردند، غذاهای دریایی هستند . تنوع این نوع غذاها نیز به نوبه خود زیاد است و برای طبخ و سرو آن‌ها به ابزار مختلفی نیاز است .

اگر شما می خواهید لوازم آشپزخانه عروس را تهیه نمایید حتما برای سرو غذاهای دریایی فکری کنید . انواع ماهی، میگو، اشپل، صدف خوراکی و … جزء مواد اولیه‌ای هستند که در غذاهای دریایی از آن‌ها استفاده می‌شود . ممکن است این مواد به عنوان خورش، کبابی، سوخاری، پلویی و … در غذاها استفاده شوند و همین امر سبب می‌شود تا تنوع بالایی در این نوع غذاهای پرخاصیت و خوشمزه داشته باشید . پس باید ظروف و ابزار مورد نیاز را برای این نوع غذاها در اختیار داشته باشید . لوازم آشپزخانه برای سرو و طبخ غذاهای دریایی :

- دیس ماهی

- ظرف سوشی

- چنگال و کارد

- سیخ چوبی میگو

- چوبک غذاخوری

- کفگیر ماهی

دیس ماهی و آبزیان کوچک

- قیچی ماهی

- تخته ماهی و میگو

لوازم آشپزخانه سام ست

 

  • samset samset
  • ۰
  • ۰

در آشپزخانه ها انواع مختلفی از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند . بعضی از این مواد غذایی به علت شرایطی که دارند، سریع تر فاسد می شوند و باید در یخچال یا فریزر نگهداری گردند . نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزر سبب شده است که خرید محصولات غذایی به مقدار بیش تر از مصرف صورت گیرد . برخی از مواد غذایی مانند برنج، حبوبات، غلات و ... برای نگهداری نیازی به یخچال و فریزر ندارند و به صورت طولانی مدت می توانند در فضایی استاندارد دوام بیاورند .

اگر غذا و موادی که باید زودتر مصرف شوند مانند میوه‌جات و سبزی را می‌خواهید در بیرون از یخچال نگه‌ دارید، تنها راهکاری که برای طولانی ‌مدت وجود دارد، خشک کردن و رطوبت‌ گیری آن است .

می‌توانید با دستگاه‌های خشک‌ کن یا به صورت معمولی آن‌ها را در سایه خشک ‌کنید و برای مدتی طولانی در کابینت‌های خود نگه ‌دارید . در این صورت مواد مغذی موجود در آن‌ها نیز حفظ می‌شود و به عنوان یک تنقلات خوشمزه هم می‌توانید از میوه‌های خشک در فصل‌های دیگر نیز استفاده کنید .

حبوبات، غلات، داروهای گیاهی، تنقلات و … همگی در بیرون از یخچال نگهداری می‌شوند؛ اما این مواد نیز اگر در شرایط مناسب قرار نگیرند، ممکن است آسیب ببینند . به عنوان مثال حشرات مختلفی به این مواد حمله می‌کنند یا ممکن است کپک بزنند . پس باید شرایط نگهداری مواد غذایی را هم در نظر داشته باشید .

معمولاً یک یا چند قفسه از کابینت‌هایتان را به مواد غذایی اولیه و تنقلات اختصاص دهید . اکثراوقات موادی مانند حبوبات، برنج و غلات در ظروف پلاستیکی نگهداری مواد غذایی ریخته می‌شوند . این ظروف درب دار باعث می‌شوند تا مواد غذایی در معرض گردش هوا و رطوبت زیادی نباشند . همچنین اگر حشرات در کابینت‌هایتان وارد شوند، مواد غذایی از آن‌ها در امان می‌مانند .

لوازم آشپزخانه سام ست

 

 

  • samset samset