سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد. شرکت سام ست ، با دارابودن پرسنل مجرب و کارآزموده ، تیم متخصص طراحی صنعتی و برخورداری از تجهیزات مدرن ، تلاش دارد تا محصولات مناسب با سبک زندگی مشتریان محترم خود را تولید و عرضه نماید.

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید لوازم آشپزخانه عروس از چالش بر انگیزترین مواردی است که هر عروسی با آن سرو کار دارد . افراد زمانی که در بازار قدم می زنند و تنوع محصولات را می بینند، کلافه می شوند . افراط در خرید لوازم آشپزخانه عروس، امری نادرست و غلط است، زیرا وسایلی که هیچ گاه استفاده نمی شوند، جز شلوغی آشپزخانه مزایای دیگری ندارد . قبل از روانه شدن به بازار، لیست لوازم آشپزخانه عروس را تهیه نموده و سپس اقدام به خرید نمایید . نام یک شرکت معتبر را در هنگام خرید جهیزیه عروس به یاد داشته باشید تا بتوانید لوازم با کیفیت را خریداری کنید .

گروه تولیدی سام ست محصولات با کیفیت و مرغوب را به شما عزیزان هدیه می دهد . در هنگام خرید به رنگ ست لوازم آشپزخانه عروس توجه نمایید، زیرا اگر لوازم آشپزخانه هر کدام از یک برند و یا رنگ متفاوتی باشند، آشپزخانه بسیار شلوغ و نامنظم دیده می شود .

لوازم آشپزخانه عروس سام ست

  • samset samset
  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید سرویس آشپزخانه بی نقص و شیک را دارید، باید بیش از هر چیزی با کیفیت ها را انتخاب نمایید . در زمان خرید سرویس آشپزخانه به نکات زیر توجه نمایید :

- از مهم ترین نکات، توجه به جنس محصول است . همچنین توجه به همخوانی و هماهنگی جنس محصول خریداری شده با سایر ظروف پذیرایی و ست ظروف پلاستیک موجود در آشپزخانه از نکات مهمی بوده که باید بدان توجه نمود .

- اگر دکوراسیون و طراحی آشپزخانه شما جدید و مدرن است باید سرویس آشپزخانه شیکی متناسب با این سبک دکوراسیون انتخاب کنید . زیرا هر طرح و سبکی نیاز به سرویس و جدیدترین مدل ظروف پذیرایی خاص و مدرن دارد . همچنین اگر سبک دکوارسیون و طرح آشپزخانه خانه شما از نوع کلاسیک بوده باز هم سرویس آشپزخانه خریداری شده با نوع مدرن متفاوت است .

- در هنگام خرید سرویس آشپزخانه حتما به سلیقه و علائق خود توجه نمایید . زیرا هر فردی سلیقه و سبک هنری خاصی را دنبال می‌کند .

- توجه به رنگ سرویس آشپزخانه از دیگر نکاتی بوده که هر فردی باید بدان توجه کند . زیرا اگر هر محصول و هر ظرفی در رنگ‌های مختلف تهیه شود، سبب به وجود آمدن بی‌نظمی می‌شود .

- اگر قصد خرید ظرفی را داشته که کاربرد پذیری نداشته و جنبه تزئینی نیز ندارد، باید از خرید آن صرف نظر نمود . زیرا آشپزخانه را نباید با انبوهی از ظروف بی‌استفاده پر کرد . پس در هنگام خرید ظروف آشپزخانه علاوه بر توجه به زیبایی باید به کاربرد پذیری آن نیز دقت نمود .

 

 

 

  • samset samset
  • ۰
  • ۰

غذاهای دریایی از محبوب ترین و پر خاصیت ترین غذاهایی هستند که در سراسر دنیا از آن ها استفاده می شود . تنوع غذاهای دریایی بسیار زیاد است و برای طبخ غذاهای دریایی به ابزارهای مختلفی نیاز است . اگر می خواهید سرویس ابزار آشپزخانه تهیه نمایید یا لوازم آشپزخانه عروس خریداری کنید، حتما برای طبخ و سرو غذاهای دریایی فکری کنید . انواع ماهی، میگو، اشپل، صدف خوراکی و … جزء مواد اولیه‌ای هستند که در غذاهای دریایی از آن‌ها استفاده می‌شود . ممکن است این مواد به عنوان خورش، کبابی، سوخاری، پلویی و … در غذاها استفاده شوند و همین امر سبب می‌شود تا تنوع بالایی در این نوع غذاهای پرخاصیت و خوشمزه داشته باشید . پس باید ظروف و ابزار مورد نیاز را برای این نوع غذاها در اختیار داشته باشید .
انواع لوازم آشپزخانه مدرن و جدید برای طبخ و خوردن غذاهای دریایی :
- دیس ماهی
- ظرف سوشی
- چنگال و کارد
- سیخ چوبی میگو
- چوبک غذا خوری
- کفگیر ماهی
- تخته ماهی و میگو
- دیس میگو و آبزیان کوچک
- قیچی ماهی

 

  • samset samset
  • ۰
  • ۰

درب بازکن ها ابزارهای پرکاربردی هستند که در آشپزخانه ها از آن ها استفاده می شود . قوطی‌های کنسرو، روغن و مواردی از این قبیل که از جنس حلب هستند، به راحتی باز نمی‌شوند و باید با درب قوطی بازکن دستی یا برقی، درب آن‌ها را باز نمود . تنوع درب قوطی بازکن های برقی و دستی در بازار کم نیست و روش کار هر کدام نیز با دیگری متفاوت است .

انواع مختلف درب بازکن های قوطی :

- درب قوطی بازکن دستی چرخشی

- درب قوطی بازکن دستی اهرمی

- درب قوطی بازکن کلیدی

- درب قوطی بازکن دستی تک چرخ

- درب قوطی بازکن دستی بنکر دار

- درب قوطی بازکن دستی مناسب برای پیشخوان آشپزخانه

- درب قوطی بازکن برقی ساده

- درب قوطی بازکن برقی پایه‌دار و بزرگ

- درب قوطی بازکن برقی پیچشی

هر چند استفاده از درب قوطی بازکن‌های دستی رایج‌تر است؛ ولی در صورتی که هزینه‌هایتان اجازه می‌دهد، می‌توانید از مدل‌های برقی استفاده کنید، زیرا خطر کمتری دارند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر و ساده‌تر است .

 

ابزار آشپزخانه سام ست

 

  • samset samset