سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

سام ست

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد.

شرکت سام صنعت اورنگ (سام ست)، با سال ها تجربه در امر تولید ، صادرات و واردات لوازم آشپزخانه و حضور فعال در رویدادهای داخلی و بین المللی ، با تولید مجموعه ی مدرن لوازم آشپزخانه ، راحتی ، امنیت ، سازگار بودن را به ارمغان می آورد. شرکت سام ست ، با دارابودن پرسنل مجرب و کارآزموده ، تیم متخصص طراحی صنعتی و برخورداری از تجهیزات مدرن ، تلاش دارد تا محصولات مناسب با سبک زندگی مشتریان محترم خود را تولید و عرضه نماید.

  • ۰
  • ۰

پختن کیک یکی از کارهای لذت بخش است که شما عزیزان می توانید در منزل انجام دهید . کیک پختن در صورتی که با اصول آن آشنا بوده و چم‌ وخم کار را بلد باشید، می‌تواند یکی از مفرح‌ترین کارهایی باشد که در منزل به آن مشغول می‌شوید .

برای بسیاری از افراد کار پختن کیک بسیار لذت بخش است اما در مقابل افرادی هستند که این کار برایشان اصلا جذاب نیست و خاطره خوشی از آن ندارند .

اگر به شما بگوییم که یکی از اصلی‌ترین دلایل رضایت‌بخش نبودن کیک‌هایی که می‌پزید، ظرف‌های مورد استفاده شما هستند، چه عکس‌العملی نشان می‌دهید ؟

امروزه انواع متفاوتی از ظروف پخت کیک در مغازه ها و فروشگاه ها به فروش می رسد . اگر شما این ظروف را بشناسید و اقدام به خرید آن ها نمایید، می توانید تجربه خوبی از کیک پزی داشته باشید . استفاده از یک ظرف مناسب برای پخت کیک سبب می‌شود که دسر شما علاوه بر ظاهر زیبا، از نظر مزه نیز، طعم بسیار لذیذی داشته باشد . ظروف مناسب، ضمن این‌که مانع سوختن قسمت زیرین کیک شما شده و باعث پخت یکنواخت تمامی قسمت‌های آن می‌شوند؛ با فراهم آوردن امکان گردش هوای مناسب در داخل ظرف، به تسهیل پخت کیک نیز کمک می‌نمایند .

انواع ظروف پخت کیک :

- ظروف فلزی

- ظروف شیشه ای

- ظروف سیلیکونی

- ظروف سرامیکی یا سنگی

ظرف مخصوص پخت کیک سام ست

 

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • samset samset

ظرف مخصوص پخت کیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی